tisdag, januari 30, 2007

Baaaaaby don't let him waste your time.

tisdag, januari 30, 2007
Jag har just (sanning med modifikation, har druckit X antal öl sedan dess) sett Jarvis på Berns. Fan-fucking-tastic. Han är ju så vansinnigt bra på alla sätt och vis. Fortfarande het, fortfarande fantastisk sångare, fortfarande bra mellansnack, fortfarande bra look, fortfarande Jarvis. Ojojoj, det var så bra. Hade jag inte redan haft en man från Sheffield-trakten som hjärtat bultade lite extra för så hade jag definitivt utsett Jarvis till måltavla för framtida familjebildning (trots hans nuvarande snygga franska fru).

Nu ska jag äta Pringles i sängen och sakta somna med en bultande huvudvärk för att vakna upp till tvättstuga, räkningar, lyriksammanställningar och disk.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jarvis e kung!

Men jag fastnade för det där du sa om pringles. Gud vad gott!! Måste köpa. Jisses! Jag e så sugen så jag nästan slickar på skärmen...