söndag, januari 14, 2007

Allt är bara lek och såååång...

söndag, januari 14, 2007
Jag kollar på reprisen av Let's Dance och känner ett enormt behov av att bedyra min kärlek till Lasse Brandeby. I LOVE YOU LASSE! Han är så fin när han dansar vals i frack och gör värsta flygplanssteget över golvet (jag ser prick likadan ut när jag måste göra pas de bourré med mjölksyra). Jag och Liza satt i telefon och sjöng Kurtan-låtar och jag känner att nästa jul måste jag leta fram mitt ex av Kurtans julskiva "JulKurt med Damorkestern".

Och med risk för att låta som en kärring som överanalyserar kärringprogram, men verkar inte Carin och Daniel Da Silva vara ett himla trevligt syskonpar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är faktiskt lite pensionärsvarning...

Anonym sa...

Carin Da Silva är het. Brorsan minns jag inte ens, tyvärr - har inte sett Let's Dance i år än. Dans är alltid roligt - finsk tv visar rena maratonsessioner med tävlingsdans ibland och det är galet kul. Strictly Ballroom är en av mina favoritrullar, go figure...