tisdag, januari 16, 2007

Feed me..

tisdag, januari 16, 2007
Jag vet att jag är mensig när allt jag kan tänka på är mat. Mat jag har ätit, mat jag vill äta, mat jag ska laga, mat jag ska köpa när jag får pengar. Tankarna galopperar hungrigt mellan sushi, halloumi, avokado, pompa, spaghetti bolognese, hasselbackspotatis, friterade fläsksvålar (sen när äter jag friterade fläsksvålar???), scones, Pizza Huts salladsbuffé´(återigen..wtf?), bacon, stuvade makaroner, falukorv, chokladmousse, sommartomater, rödkål, varmkorv, vårrullar, pizzasallad och så vidare i allt mer hisnande kombinationer.

Hur ska jag kunna koncentrera mig på ett styck hemtenta och ett styck tentaplugg inför salstenta när det är på detta viset?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om det är buffédags snart... Men helst ingen fläsksvåls/falukorvsbuffé, är det okej?

Johanna sa...

Åh, buffé. Då måste jag veta det minst en vecka innan så att jag kan gå på svältkur och får plats med en fin mängd. Kanske nån asiatisk där dom har både räkchips och sushi? Frossa? Yes please!

Anonym sa...

maaaaaat! :) asså, snart tycker jag verkligen att det är dags för ribs..jag drömmer om ribs och marguerita (stavning please?) hahaha, eller rättare sagt, jag drömmer nog om den mesta maten just nu. Även sånt som är rätt äckligt egentligen, bara det går att äta! Äta nåndag?