torsdag, januari 04, 2007

Loving the alien.

torsdag, januari 04, 2007
Jo den här bilden av Madonna på omslaget till Out, den fnissade jag ju hysteriskt åt när den dök upp här och var på internet. Hur kan man annat göra när nån stackars retuschare gått lös så till den milda grad att man nästan tror att det var Madonna som spelade rymdisarna i Närkontakt av tredje graden?

Men grejen är den att jag såg ett videoklipp med Madonna, nyligen inspelat, där hon såg ut precis som på det där omslaget! Det kan ju inte vara möjligt. Jag har funderat som fan på hur det gick till. Var det kanske kameravinkeln? Har hon genomgått extremt suspekt plastik-kirurgi? Något har uppenbarligen hänt eftersom hennes ansiktsproportioner mer liknade de på bilden här uppe än de som hon vanligtvis har (eller som jag trodde att hon hade?). Nu såg jag nyss videon till Sorry på tv, och ja, där ser det ju ut som att hon är på god väg att förvandlas till Spielberg-alien men jag trodde att det bara var just kameravinklar och ljussättning. Nu vet jag banne mej inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror det är håret som är boven i dramat. Ser man bara på huvudets proportioner hänger det ihop någorlunda, men när man tillåter sig att se den där fjongiga farrah-luggen blir allt galet. Definitivt en av Madonnas fulaste faser hittills.

eff sa...

Eloooongate the face to be Swedish...