lördag, januari 27, 2007

History repeating.

lördag, januari 27, 2007
Någon mer än jag som känner att Enrique Iglesias försöker göra en Hero i sin senaste video? Alltså rakt av kopiera videon till sin väldigt framgånsrika låt Hero?

Känd starlet spelar Enriques tjej - check! (Jennifer Love Hewitt/Mischa Barton)
Enrique är sammankopplad med brottslighet - check!
Hångel på säng med starlet iförd bh - check!
Något skiljer dem åt - check! (Mickey Rourke ganstrar ihjäl Enrique/Enrique hamnar i finkan)
Starlet blir fasthållen av någon, gråter och sträcker sig förtvivlat efter Enrique - check!
Enrique blir med våld bortförd från sin tjej (och eventuellt misshandlad/dödad) - check!

Kom på något nytt! Måtte Julio skämmas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte konstigt hur han beter sig den där Enrique, för han kan ju inte sjunga (heller) har jag hört bevis på.

eff sa...

"I'm in a holding cell but you don't know why I'm there. I'm taken to another room where there's a girl. I see flashbacks of when I was free and with her. Then at the end you discover that being in that cell was in my mind. It's about that feeling when you're in love that you'd go crazy if you never saw this person again, about how you can be addicted to someone, insane for someone."

Word verification är kyklgg, vilket osökt fick ordet "kuklugg" att formas i min hjärna. Jag har inte helt bestämt mig vad kuklugg egentligen betyder, men sannolikt har Enrique en sådan.

Johanna sa...

Linda: Hahaha.

Eff: Jag dör. På riktigt. Kuklugg, hmmm, ja de säger ju hela tiden att det är trendigt att ansa könshåret hos könshårsfrisörer, så en kuklugg är kanske inte helt omöjligt?