torsdag, februari 01, 2007

Sjukt.

torsdag, februari 01, 2007
Varför blir alla i min närhet sjuka? Jag bara undrar. Att jobba och leva är för tillfället som att gå på söndagspromenad i ett minfält, vem ska smitta mej och när? Jag har inte tid att bli sjuk! 80s på fredag och sedan alla barn så ska jag ytterligare en gång i livet stå och se tjock ut bakom skivspelarna på 90s. Den här gången ska jag ha mössa och inte glömma att spela det jag glömde sist.
Nu förstås jag ju att ni alla störtdök efter era kalendrar och agendor och andlöst sitter flåsande framför datorerna och undrar när, kvinna, när, när?????????. Den 9:e såklart! På Riddarkällaren. Hitta mej i tältet. Önska låtar (inte Oasis).

Orkar bara lyssna på samma låtar om och om igen. Orkar absolut inte städa. Eller laga mat. Eller ta hand om sjuk sambo. Men jag gör det ändå. Inte kan jag shoppa upp mina csn-pengar heller, för jag är så jävla schysst och hoppar in på jobbet så kollegan kan ta sjuka dottern till doktorn. Men imorrnkväll tänkte jag dricka sprit så det räcker och blir över. Och dansa dansa dansa. Fan måste till Systemet.

I min iPod/iTunes:
Jarvis - Black Magic & Don't let him waste your time
Midlake - Head home
Sean Lennon - Dead meat
Bang Gang - Stop in the name of love

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar To the end av Blur. Som sista tryckarlåt. Så jag får grina riktigt ordentligt.

Förresten har jag mycket spånk hemma så du behöver inte handla på Systemet.