torsdag, februari 01, 2007

Okej,

torsdag, februari 01, 2007
jag ljög. Nu lyssnar jag på Cry Me a River. Vilket av någon anledning får mej att tänka på en person som envisas med att försöka kontakta mej på alla sätt han finner möjliga för att få reda på vad som har hänt med hans grejer.

Typ "buhu att du inte svarar och vill ge mej mina grejer efter att jag använt din lägenhet som en lagerlokal i några år och vägrat hämta dom fast du erbjudit att skicka dom i taxi, buhu det är så synd om mej som har det så jobbigt fast jag själv försatt mej i den situationen och buhu för jag går omkring och låtsas att jag är 10 år yngre än vad jag egentligen är och buhu för att jag snodde ditt bankomatkort och tog ut tusentals kronor från ditt konto när din pappa dog, buhu det är verkligen synd om mej jag har faktiskt samlat i flera flera år och nu svarar du inte när jag ringer halv fyra på morgonen för att säga att jag vill ha tillbaka mina grejer".

Eh, cry me a motherfucking river liksom.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Måste vara en komplett jubelidiot om han ens tror på allvar att du har kvar några av hans grejer efter allt det där - jag hoppas att du har lyckats sälja så mycket som möjligt!

Like A Bad Girl Should sa...

praktmiffo.

Pärlan sa...

jävla idiot! om det är till nån tröst har jag också hoppat över till blogspot nu (as if). czeck it out!

Pärlan sa...

(och jag har verkligen gått undercover, gissa vem jag är om du kan) "rabarb"

dinajel sa...

jag kom på en liten melodi just precis nu som kanske passar i sammanhanget (om du hade tänkt sälja alla hans grejer). såhär går den:

B - L - O - C - K - E - T - BLOCKET! Blocket, nu är det blocket-vm. Blocket, vi ska försvara vårt guld! Blocket, kämpa för varje femma, knäcka **BEEP**, få aset på fall. Oooooh... oooohh... vi ska sälja't vi vill och vi ska, vi ska sälja't idag! BLOCKET! NU BLOCKAR VI!

ps - min feber har gått ner till 38,7 idag. hurra!

Anonym sa...

oh nu blev jag glad. eller inte glad riktigt men... hmmm...

jag gillar dig massa frugis! :)

Chris sa...

you cried a river over him..

Anonym sa...

10p.