fredag, oktober 07, 2005

So you think you can dance?

fredag, oktober 07, 2005
Okej, självklart kollar jag på "So you think you can dance" också, som går på kanal 5. Alltså i vanliga fall hatar jag när nån blir uttagen till en dokusåpa bara för att dom har sympatipotential. Jag avskydde Anthony Fedorov i American Idol, så jävla typiskt att han kom med - han bah "ååh när jag var liten fick jag operera halsen och man trodde att jag inte ens skulle kunna prata igen." Men boo-fuckin'-hoo. Amerika snyftade ikapp och alla tyckte att han var värsta mirakelpojken, och bara Simon Cowell insåg att Anthony hade ungefär lika mycket utstrålning som en disktrasa och sjöng som en riktigt dålig karaoke-wannabe.

Iallfall.

Sympatipotential har ju tjockisen Allen i So you think you can dance, men med all rätt! Han är så jävla grym. Ger järnet, fast hans kroppshydda är 3 gånger sin partners. Skicklig är han också. Skälet till att han är duktig är att han som liten tjockis-knodd inte hade några kompisar, och då dansade han hemma för sig själv istället. Hoppas han vinner.

Ja just det, har ni sett killen med äkta Final Fantasy-hår? Helt crazy hår alltså:



Dessutom: 3 av 5 kvarvarande tjejer heter substantiv; Melody, Snow och Destini. Kanske något att fundera på.

1 kommentarer:

Anonym sa...

heh, comment on #47, har du sett Ediths planerade t-shirt tryck?

"I am not Dharma."

Klockrent!!

puss