söndag, oktober 02, 2005

Gnäll.

söndag, oktober 02, 2005
Hur kommer det sig att snubbar alltid gnäller så jävla mycket mer än tjejer? När det väl finns något att gnälla om så finns det liksom ingen hejd.


Upptäckte precis oidentifierbar matrest på shift-tangenten på min älskade vita ibook. Misstänkt lik vita bönor i tomatsås-såsen. Gissa tre gånger vem som äter vita bönor i tomatsås på en daglig basis i det här hushållet..

Måste städa, snart kommer det en kvinna som ska titta på lägenheten. Folk som ska titta på lägenheten skrämmer mej, dom ska alltid snoka så jävla mycket, rycka upp dörrar, stirra intensivt på ens kläder i garderoben, gå igenom ens matvaror i skafferiet osv. Ångest. Måste äta.

5 kommentarer:

Unknown sa...

i mitt o dinajels fall är det jag som gnäller mest. men det är bara för att jag är så manhaftig. *gnäller, manhaftar, gnäller, manhaftar*

Anonym sa...

på tal om inget, har du sett den underbara nya bsb-videon?

lizze sa...

*skrattar*

dessa bönor. Första gången som jag fick middagserbjundadet (!) "beans on toast" - efter att frågat 3gg vad som sas så tackade jag nej - bara för att ta det säkra före det osäkra.

Gissa om vad glad att jag tackade nej. Det var en orostad macka med microvärmd bönor.

Kaptenen sa...

Vi gnäller inte alls på allt! Ni gnäller mycket värre! Jävla gnäll det var på dig då! Fy fan! Jävlagnällkärring. :D

Johanna sa...

Victroll: JAAAA! Hahahaha, så jävla bra.