lördag, oktober 08, 2005

En helt ny värld.

lördag, oktober 08, 2005
Inte för att Sugababes brukar ha sångtexter som man gärna citerar i finkulturella sällskap, men i senaste singeln Push the button tar de ju banaliteten till en helt ny nivå med textraden "my sexy ass has got him in a new dimension". Och det värsta är att det inte ens känns som att glimten i ögat finns kvar. Hennes sexiga stjärt har verkligen tagit honom till en helt ny dimension.

Slutsats: glimten i ögat får nu klassas nu som glimten i brunögat.

4 kommentarer:

Kaptenen sa...

Glimten i brunögat... *skratt*

Anonym sa...

hahahahahaaa!

jag är för övrigt stolt över att jag prickat in att jag redan hade koll på typ 8 av 10 på varje fakta om dig hitintills. men det här med mc-hammerbyxorna tycker jag att du skulle ha berättat vid det här laget.
(har jag förresten sagt att jag och några snubbar på dagis brukade ha rockshow med 'h.o.c.k.e.y.hockey' och att jag körde solo med 'vingar för pengarna'?

/vic

anna sa...

hahahahaha...den var r i k t i g t rolig!

Like A Bad Girl Should sa...

AAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA