onsdag, oktober 05, 2005

100 spännande fakta om mej, del 4.

onsdag, oktober 05, 2005
Jag har fan inte tid med det här! Jag har 200 sidor kvar att läsa, och ska upp klockan 7! Prutt.

31. Jag dansar orientalisk dans, egyptisk stil. Just nu går jag en kurs med shabi-tema.
32. I utklädningsgarderoben på fritids fanns det ett par neongröna MC Hammer-byxor, dom gillade jag så mycket att jag lånade dom över helgen och gick hem i dom. Alltså offentligt. Alltså neongröna MC Hammer-byxor. Jag var 8.
33. På en klassfest i 2:an så gjorde jag och två kompisar ett uppträdande, vi dansade en egen koreografi till Can't Touch This av MC Hammer. Jag var utklädd till pirat. Klimaxet i koreografin var när jag, som stog i mitten, gjorde running man framåt - medans Sandra och Nina, som då stog på varsin sida om mej, gjorde running man bakåt.
34. "2 legit 2 quit - the MC Hammer story" är en av de roligaste filmer jag har sett i hela mitt liv.
35. På min pappas begravning fick jag välja musiken. Jag valde "Sång till modet" med Mikael Wiehe, "Fragrancia" av Evert Taube men sjungen av Per Myrberg och "Always look on the bright side of life" av och med Monty Python.
36. Jag sover nästan alltid på sidan.
37. Jag blir alltid hungrig när folk äter på tv.
38. Jag har otroligt dåligt närminne.
39. Jag biter väldigt ofta på min underläpp.
40. Jag har nästan alltid kjol. Tillochmed på vintern.


Mot nattmacka och nattmangel.

2 kommentarer:

Kaptenen sa...

MC hammer byxor är jävligt gangsta!

anna sa...

Neongröna MC Hammer byxor är definitivt gangsta, precis som kapten säger...