söndag, oktober 30, 2005

Familjefest.

söndag, oktober 30, 2005
Kollar på hatprogrammet "Meet my folks", den här gången har den obligatoriskt hormonstinna sexistiska sportkillen fått äran att dejta tre tvillingpar. Som i varje program blir det en rendez-vous i bubbelpoolen där tjejerna alltid måste tävla om snubbens uppmärksamhet. Okej, okej, så killen bestämmer att de ska leka sanning & konka, och hans superkluriga konsekvens är att båda systrarna ska kyssa honom samtidigt. Och första tvillingparet gör det! Seriös tungrullning utbryter mellan de tre. Hjälp! Det ger mej samma kalla kårar som när jag läste Gene Simmons litterära mästerverk till självbiografi "Kiss & tell" där han stolt berättar om hur han hade en het sexnatt med en mor och en dotter. HJÄLP! Varför fantiserar killar om att ha gruppsex med tvillingtjejer/systrar och/eller mor och dotter? De flesta verkar dessutom hoppas på lite girl on girl action. Jag vill inte verka pryd eller så, men finns det inte ett ord för det - och stavas inte det ordet INCEST?

2 kommentarer:

dinajel sa...

1. fin ny layout du har på bloggen. läsbar.

2. extras är sjuuuukt roligt!

3. din "nya" bild har jag sett förr. vart har jag sett den förr? på helgon eller lunar? eller kommer den från nåt lingonpartaj?

Anonym sa...

jag såg också, i rejäl brist på annat, också meet my folks. Jag tyckte det såg ut som om föräldrarna stog och läste på typ lappar som nån studioman höll upp. Apatiska och rabblandes asstelt. Regisserade till tänderna! ... eller så är det bara jag :)