fredag, oktober 07, 2005

100 spännande fakta om mej, del 5.

fredag, oktober 07, 2005
Tapper som jag är fortsätter jag. Även om något mystiskt har hänt med min dator, så allt ser pyttelitet ut. Alltså jag är inte helt inkompetent när det gäller datorer, så jag vet att jag inte ändrat några inställningar.

41. Enligt mej är ett av livets stora mysterier Heinekenreklamen där folk viftar på öronen och rör konstigt på benen till tonerna av den där Teddybears-låten.
42. Jag skulle kunna tänka mej att flytta till England bara för chipsens skull. (Jag skulle äta Quavers till frukost, lunch och middag)
43. Jag tycker att Eddie Izzard är roligast i hela världen. Och för några veckor sen såg jag honom live med R!
44. Jag gillar inte djur så mycket.
45. Jag manglar alltid lakan, påslakan och örngott.
46. Jag kan inte spela något instrument.
47. Jag tycker att Dharmas karaktär i Dharma & Greg är skittråkig. Och det irriterar mej att hon ska vara den där roliga och lite knäppa karaktären som bara är sådär himla knäpp och galen och verkligen jätterolig. Däremot är Gregs föräldrar asroliga.
48. Jag kan aldrig bestämma mej för saker och ting. Det kan lätt ta 20 minuter att välja chips eller vilken maträtt jag ska ta när jag är ute och äter.
49. Jag skulle kunna tänka mej att äta följande djur, förutsatt att jag befann mej i en kultur som vet hur de ska tillagas: orm, krokodil, emu, hund, katt, vildsvin.
50. Däremot skulle jag aldrig äta sniglar eller insekter.

1 kommentarer:

Like A Bad Girl Should sa...

Kitty RULES!!!! *eds morsa*