tisdag, oktober 04, 2005

100 spännande fakta om mej, del 2.

tisdag, oktober 04, 2005
Eftersom jag ska till skolan och för en gångs skull är klar i hyfsad tid, så tänkte jag se till att jag får springa som en idiot till bussen ändå genom att blogga lite.

11. Jag studerar på Lärarhögskolan, om ca. 500 år är jag färdigutbildad gymnasielärare.
12. En gång blev jag och tre kompisar skeppsbrutna. Kompis S körde sina förälädrars motorbåt som en dåre och körde på ett grund vilket fick till följd att propellern på motorn försvann. Kompis S, Ma och Mi hade glömt att berätta för mej att båten inte hade några åror. Kompis Ma hade ingen täckning på mobilen. Kompis Mi försökte paddla med en pinne. Efter en timme drev båten i land. Sen var vi tvugna att likt expeditionsdeltagare slå oss fram genom Skärgårdens djungel i totalt kolmörker. Det visade sig vara den farligaste delen. Alla överlevde, och kompis S berättade för sina päron om sabotaget av båten när hon var i tryggt förvar i England för ett utbytesår.
13. Min lugg är mitt tempel.
14. Jag älskar bär.
15. Jag har ett rosa Gameboy Advance SP.
16. Jag är sjukligt lat.
17. Jag har jobbat på fritids. Samma fritids som jag själv gick på när jag var knodd.
18. Jag gråter när jag kollar på Extreme Home Makeover.
19. Jag är sämst på att äta frukost.
20. Jag vill flytta ungefär NU.

Nu måste jag fan sprinta jao.

4 kommentarer:

dinajel sa...

jag fattar inte dom här 100 faktagrejerna som alla svarar på, jao. finns det nån mall eller så som man utgår från eller måste man vara sjukligt kreativ och själv komma på en massa saker om sig själv?

ro ro ro!

Kaptenen sa...

Rosa gameboy är gangsta. Men du måste ha lite blingbling på den oxå. "Min lugg är mitt tempel" Bor du i luggen?

Like A Bad Girl Should sa...

http://0taxidermy0.blogspot.com/

!!!!!!!!!!

anna sa...

jag fattade inte heller det med luggen?