onsdag, oktober 05, 2005

Förtydligande.

onsdag, oktober 05, 2005
"Min lugg är mitt tempel", som i "Min kropp är mitt tempel", som är ett uttryck ofta använt av folk som praktiserar yoga och/eller är kändisar. Alltså - jag tar hand om min kropp som vore den helig. Alltså - jag tar hand om min lugg som vore den helig. Det är viktigt det här med luggen förstår ni. Väldigt viktigt. Dålig hårdag definieras av ful lugg. Ful lugg kan vara mer traumatiskt än en vuxen man utan strumpor och skor på tunnelbanan. Luggen måste ansas med den största noggrannhet och omsorg. Sätt er nu i lotus-ställning and repeat after me: Min lugg är mitt tempel.

4 kommentarer:

Kaptenen sa...

Jävligt ogangsta.

dinajel sa...

min lugg är såhär: förnimmelse av mård!

dinajel sa...

hallå. det är inte som att jag bygger det själv, ro. jag bara limmar fast bakgrunden ordentligt och limmar fast några lister. men ett stort akvarium kanske låter kufigt, men du får väl spana in det när det är klart så får du se hur fränt det blir. :)

och varför måste dom använda wordart till dom här word verification-grejerna som gör att man ska undvika spam? (dom verkar ju förresten ändå inte funka eftersom man får spam.) jag förstår att dom vill ha bilder och inte text, men varför måste dom vara så förbenat förvrängda så man inte kan se vad det står? arghs...

anna sa...

tack. det var som jag trodde. men nej, jag försöker undvika lugg. måste snart klippa mig med känner jag..