torsdag, maj 25, 2006

Mm, regn.

torsdag, maj 25, 2006
Vad bra att de enda regniga dagarna i maj alltid lika säkert lägger sig runt dagarna för Popaganda! Jättebra. Istället för att sunka med Stockholms indie-elit ute på Universitetet får jag nu på äkta flickvänsmanér sitta och supa ner mej på en pall bredvid Shaun, som ska spela skivor på Street ikväll. Så om ni inte har något att göra, eller har tröttnat på att vada fram i tetrapaks-drivorna på Frescati, så kan ni ju dyka upp och hålla mej sällskap. Jag är kuttersmycket i svart som ser lite sur ut för att den enda jag har att prata med fraterniserar med sina engelska dj-kollegor istället för att underhålla mej. Stunder som denna önskade jag att jag kunde sticka, hade varit ett gyllene tillfälle!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Darling! kan du inte e-maila oss din nya adress?? till luckyem@gmail.com kram på dig

Anonym sa...

jag blev meddragen till söder på teater. hrm. annars hade jag lätt kommit och kollat på kuttersmycket :) Jeeesus. Jag måste komma ut mer...

Lungan sa...

Jag kan lära dig sticka! :)

tyvärr kan jag inte komma med korgen under armen och hålla dej sällskap pga av otrevlig sjukdom, men en annan gång kanske.. =)

brukar läsa din blogg förresten, mycket underhållande! gillas!

Johanna sa...

Ida & Emma: Will do! Typ nu.

Anna: På teater? Så trevligt! Du får komma en annan vecka :D

Lungan: Åh vad snällt! Krya på dej. Och tack för de fina orden.

Allmänt tillägg: Jag fick sällskap tillslut ändå, så helt ensam var jag inte. Hurra!

Anonym sa...

det klarnar upp nu! och jag har skaffat stövlar. fast det ser grått ut där borta... och lillebrorsan vägrade gå bredvid mig när vi handlade mat och jag försökte gå in stövlarna. Är det ett bra tecken? ooh nu är det jättegrått ute igen

Like A Bad Girl Should sa...

Jag kan också lära dig sticka. eller virka om det passar kärrngen bättre?