söndag, maj 28, 2006

Kryzz.

söndag, maj 28, 2006
Jag har varit på 12-timmars till Åland (och tillbaka). 12-timmars blev till 15-timmars då en man hoppade av från båten vi skulle byta till i Mariehamn, sedan hade vi efterfest med chips och läsk (minus chips och läsk) och sedan betalade A min taxi hem. Tack och hej leverpastej.

Kryssningarna till och från finskt territorium har inte genomgått några större förändringar sedan Finlands storslam i ESC, förutom att discot spelade Lordi 3 (!) gånger på tillbakavägen, och varje gång så röjde tonåringarna och de asfulla medelålders männen som fan på dansgolvet.

Med anledning av kryssningen bifogar jag följande fantastiska filmsnutt, som goda vännen M skickade till mej härom dagen:



(alltså ursäkta mej, men man kan inte ens placera det här på en bisarrhets-skala, det är det sjukaste framträdandet jag någonsin sett)

6 kommentarer:

Johanna sa...

Sandra: Tänk det undrar jag också. Måste ju finnas enklare sätt att dränka sig själv på.

ForestRidge sa...

Äh, va fan...

Med lite mindre kläder hade de lätt gått in på Top Tio i Melodifestivalen

Anonym sa...

....apropå lordi? :)

Johanna sa...

Forestridge: Ja för fan, ett par hotpants på det där. Jag hade lätt röstat, Fish! Fish! Fish!

Anna: Just precis!

Anonym sa...

om ja inte tar helt fel så äre samma killar som gjorde musikvideon till låten "yatta" för ett par år sen.. den var oxå rätt sjuk

Cliff Hanger sa...

Det där framträdandet borde ge Japan ett wild card till Eurovision Song Contest!