onsdag, oktober 25, 2006

Kuken!

onsdag, oktober 25, 2006
Just nu känner jag ett obeskrivligt hat gentemot alla IDIOTER som inte kan SKÖTA SINA JOBB och som nu är direkt ansvariga för att jag kommer få en FET JÄVLA KOMPLETTERINGSUPPGIFT. Fan vad jag hatar den här jävla kursen, den är så jävla tråkig och värdelös och bajsig. Ja, jag sa det. Den är bajsig med extra bajs on top.

Annat jag hatar just nu:
U, som tror att det är okej att höra av sig dagen innan för att bestämma tider för avlösningstjänst och som då blir sur för att jag inte kan de tider hon önskar. Jag har en sak att säga till dej: du är inte bara osympatisk och hänsynslös, du har även en 5-åring som knappt är pott-tränad OCH DU FÖRTJÄNAR INTE BÄTTRE. Hoppas att du får torka smetigt, illaluktande sondis-bajs i många år till.


Nu ska jag köpa stödstrumpor till flygresan.

1 kommentarer:

Anonym sa...

ohhh va härligt det låter...