fredag, oktober 27, 2006

Carolina Gynning - Läskig Liberal Jämställdhetsminister, 1-0.

fredag, oktober 27, 2006
Ahahaha, jag vet att ingen gillar Carolina Gynning, men jag gör faktiskt det. I Förkväll nu alldeles för en stund sedan stog hon för den roligaste politiska satir jag skådat på länge. Och ja, jag tror att hon vet precis vad hon sa.

Carina Berg:"-Snart kommer jämställdhetsminister Nyamko Sabuni hit. Det är lite kul för alla Westlife-fans står kvar här utanför och skriker."
Carolina Gynning:"-Ja, det måste va för hennes skull. Fantastiskt."

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag diggar oxå henne hon är skönt rak och ärlig. Dessutom verkar hon ha bra distans till sig själv.

Lina sa...

Jag gillar också Carolina! Hon har haft en speciell plats i mitt hjärta ända sedan hon kastade ett köksredskap på skitläskige Olivier i Big Brother.

Johanna sa...

Rödluvan, Ida och Lina: Men visst! Ni har så rätt alla tre, det var ju skönt att höra att jag inte är ensam, haha.

Urologen sa...

Jag gillar henne också, för att hon målar och skriver böcker.

typ.

Anonym sa...

Jag gillar henne också, faktiskt.. Hon vägrar passa in i mallen så att säga. Har dock lite svårt för hennes skrikiga röst, och liiite svårt för att hon lyckas avbryta folk hela tiden. Men ja, på något sätt gillar jag henne... Hennes nya frisyr (pagen) är så jävla snygg också.