torsdag, december 20, 2007

Tårarna.

torsdag, december 20, 2007
Min granne slår ju just nu alla irritationsrekord genom att spela Jakob Hellmans Tårarna på emellanåt väldigt hög volym. Så jag hör gitarren som inleder och sen blir det tyst och så helt plötsligt så dånar hon föll i för samma gamla törst genom golvet så att rutorna skallrar och min hjärna hör fortsättningen, men det gör inte mina öron för då sänker grannen. Och så är det tyst ett tag och så helt plötsligt och undrar vart är han nånstans, och så beslutar sig min granne för att det bästa nog är om jag hör refrängen sjungas av honom och inte av Jakob Hellman, så då sänker han lite och så tar han i från tårna och ryar TÅÅÅÅÅRARNA, SNAAART KOMMER TÅÅÅÅÅÅRARNA. Fan är han full eller?

1 kommentarer:

Pärlan sa...

han kanske är ledsen!