onsdag, december 19, 2007

Onsdag.

onsdag, december 19, 2007
Jaha, så då var det alltså onsdag. Varannan timme ungefär får jag för mig att det är fredag i några sekunder innan jag hårt och skoningslöst landar i vetskapen om att det är fel, fel, fel. Snart ska jag iallafall klä på mig och vandra från Allhuset mot Albano där jag ska leta upp Mauricio. Jag har fått en asbra vägbeskrivning som låter ungefär såhär: gå mot Kräftriket och sedan genom ett buskage. Så det kommer nog gå bra att hitta. Vi hade iallafall tänkt att vinna årets sista quiz på KGB med vårt asgrymma lag Ökenröfvarna. Det är Planen. Men först ska jag alltså hitta ett buskage på Roslagsvägen och klättra igenom det. Dessutom är jag kissnödig, kanske kan man slå två flugor i en smäll.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Du överlevde buskaget!
Fast även om man ramlar brukar man landa på något hyfsat mjukt :P