torsdag, december 27, 2007

Stjärnorna, som lyser upp vår natt.

torsdag, december 27, 2007
Kollar på Stjärnorna på slottet, det känns lite mysigare denna säsong än förra säsongen. Jag klarar inte av att Börje Ahlstedt är knäpp och ogillad, han är ju liksom Mattis. Nu iallafall så går det ju inte att undvika att inse att Britt Ekland inte bara ser vansinnesopererad ut, hon har ju också haft ett antal ohälsosamma förhållanden som hon å ena sidan inte vill kommentera när de andra frågar, å andra sidan verkar hon inte vilja prata om något annat när hon jälv får välja ämne. Jan Malmsjö påminner väldigt mycket om min morfar, eller lite om vilken morfar som helst. Arja Saijonmaa framstår helt plötsligt som supergullig, efter skräckupplevelsen i Let's Dance. Och Magnus Härenstam verkar supermysig. Peter Stormare har ett stort glammigt damörhänge och är väldigt lågmäld och cool. Jag känner liksom inget oresonligt hat gentemot någon, inte heller är de dötrista. Jag måste ha ätit alldeles för mycket sötsaker de senaste dagarna, det här känns inte bra. Eller okej, Britt verkar faktiskt inte särskilt trevlig, men jag känner likom inte att jag vill slå henne på den märkligt opererade truten.

0 kommentarer: