fredag, april 21, 2006

Torsdagsdisco.

fredag, april 21, 2006
Jag ligger här i sängen och försöker skriva en uppsats om Edith Nesbits eminenta barnbok "The Railway Children", klockan är 00.07 och Knullgrannen spelar s.k dansmusik så högt att jag skulle kunna urskilja vad det var han spelade, om det inte vore för att han spelade sån genuin jävla skitmusik att jag hellre skulle lyssna på Christer Sjögrens jävla Elvis-skiva oavbrutet i en vecka hellre än att lyssna en endaste gång på möget han spelar här på andra sidan väggen och därför inte vet vad han spelar.

Och därmed avslutar jag bloggens hittils längsta mening.

För att muntra upp mej själv kollade jag min Recent Keyword Activity och följande resultat gjorde att jag inte visste huruvida jag kunde anse uppdraget lyckat eller inte:

1. "nakna tjejer som dansar" (ja, här är jag!)
2. "maskerad rockstjärna" (ja, här är jag!)
3. "konstiga saker" (ja, här är dom!)
4. "snorre" (fan har du faktiskt sökt på det här ordet? vad letar du efter?)
5. "live nakna tjejer utan att få något för det" (hmm..intressant meningsbyggnad)
6. "det är svårt att sjunga med kluven tunga" (poster om Carola finner du lite längre ner)

Jag är sjukt trött.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snorre?

Hahahahaha!

dinajel sa...

han/hon kanske hade glömt snorres efternamn eller hur det stavades och hoppades få svar på det genom att bara googla "snorre". (det gäller att tro det bästa om folk. haha.)

Like A Bad Girl Should sa...

jag älskade den boken när jag var liten!
och du måste hjälpa mig att skaffa en sådan där manick. jag dör av längtan att få reda på vad som leder till min blogg... uppenbarligen sökordet "bauhaus konsert bilder", trots att det inte finns några.....

Johanna sa...

Sandra: I knoooow. Hahaha.

Dinajel: Ja, kanske letade personen efter Snorre Sturlasson? Nästa gång kommer det stå "fakta om snorre sturlasson". Hahahaha.

Taxidermy: Snorre säl menar du? Jag med. Förutom namnet då.. En sådan manick skaffar du på www.statcounter.com. Där får du alla instruktioner du behöver! Det är bara en liten kod som du lägger in i bloggens template, längst ner. Busenkelt!