måndag, april 17, 2006

Nazareth, your famous son should have stayed a great unknown..

måndag, april 17, 2006
..like his father carving wood he'd have done good.

Jesus Christ Superstar på tv4 nu = dagens eufori. Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, men jag sjunger iallafall med för glatta livet. Dagens privatlivsbonus är att jag igår gick förbi kyrkan där jag var med i en uppsättning av JCS under mina glada tonår.

Nej nu måste jag fokusera, nu kommer Caiaphas och Annas och dom har grym låt + grymma hattar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag vet, det är så bra. Och Judas har de bästa låtarna.

Szofia Jakobsson sa...

Oh oh musikalbögen i mig studsar av lycka. Hade jag inte varit på jobbet hade jag brustit ut i sång...should I bring him down, should I scream and shout, should I speak of love, let my feelings out, I never thought I'd cooome to thiiiis...

Victor sa...

jag missade, jag satt på ett fucking tåg. kommer du ihåg sceninspelningen vi såg för ett par år sedan hemma hos dig? så gryyym!

Anonym sa...

2000-versionen är bättre. Men o så bra JCS är.