torsdag, april 27, 2006

Fröken Johanna.

torsdag, april 27, 2006
Men allvarligt talat, ni måste lära er att stava. Det stavas inte "knular", det är ett L för lite!! SKÄRP ER. Jag kommer fan att prygla mina elever om dom inte kan stava till "knullar", ett sånt simpelt ord som man lär sig när man är fem år typ. Okej om man inte är säker på "rhododendron", eller ens "abborre", men om det är mina framtida elever som en dag googlar "knular" i något sammanhang så blir det fan paddeln.

För övrigt: du som googlade "johannas hemsida naken", du har hamnat jävligt fel. Däremot så har du som googlade "fakta om profeten johanna" uppenbarligen hamnat helt rätt.


På lördag bär det av. Vi packar som dårar. Kom förbi på flyttgröt vetja.

10 kommentarer:

Anonym sa...

fröken är ju aldrig inne på msn! Men av förklarliga skäl.. bussy bussy. Vilken del av staden är det ni ska flytta till?

Johanna sa...

Nej jag vet! I suck. Men snart blir det ändring på det. Vi flyttar till Aspudden, eller ass pudding som Shaun kallar det.

Victor sa...

jag hinner inte hjälpa till! jag måste flyttstäda. men sen vill jag bli bjuden på rövpudding i alla fall!

dinajel sa...

är ass pudding ungefär samma som chokladpudding?

det är faktiskt nån som googlat på "knular" och hamnat på min blogg också! ska strax blogga lite om dom fantastiska sökningarna som gjort att folk hamnat hos mej. :)

Anonym sa...

Oki, när ni settlat er i Asspudding får du msn:a mer. Lycka till med flytten nu!

Anonym sa...

åh herregud vad jag tycker det är roligt när jag ramlar över braiga bloggar. det räcker med att läsa ett inlägg och sedan vet man. din blogg är precis en sådan :)

eline sa...

Deal! Jag kommer förbi på gröt!

Johanna sa...

Victor: Det löser sej nog ändå. Men det lär ju bli rullator för all framtid, min rygg är heeeelt knäckt (nästan bokstavligt) av allt kånkande här hemma.. Rövpudding bjuder jag alltid på ju.

Dinajel: Ja, men lite mindre brun. Om man kommit ihåg att torka.

Anna: Ja, då ska bara internet komma igång också! Haha. Jag hoppas på att nån i huset har ett oksyddat trådlöst nätverk så man kan snylta..

Antira: Äsch då, nu rodnar jag bakom lepran. Välkommen.

Eline: Anytime baby!

Anonym sa...

Hihi. Det fanns ju en påve som hette Johanna...
Men profet är helt klart nästan coolare. På nåt sätt mer evigt.

Anonym sa...

Knular?
Det låter alldeles lovely.