söndag, april 09, 2006

Dagens snyftare.

söndag, april 09, 2006
Det är ju inte utan att man undrar hur det egentligen står till med hormon-nivåerna när jag får en klump i halsen och vidgade tårkanaler vid åsynen av hur Verne "Mini-Me" Troyer grinande förklarar sin djupa (givetvis platoniska) kärlek till Markus Schenkenberg under sista middagen i säsongens Surreal Life. När de båda sedan förenas i en manlig kram på det där sättet som endast kalsongmodeller och dvärgar i rullstol kan, så var jag tvungen att spärra ut näsborrarna för att undvika att sympati-grina.

4 kommentarer:

Urologen sa...

Ja men eller hur, det där "förhållandet" är ju made in heaven. Marcus är ju inte den som hållit emot heller, han har ju verkligen bjudit till och dragit med sig dvärgen i det mesta. Marcus verkar helt enkelt vara en riktigt hyvvens kille, t.o.m. jag blir lite platoniskt kär i honom när han är så där gullig.

Johanna sa...

Haha, ja! Det måste vara årtiondets raraste vänskap vi har sett växa fram. Och jag håller med, han verkar ha ett lika stort hjärta som.. ja, låt oss säga att han fyller ut bröstkorgen lika väl som han gör kalsongerna.

Urologen sa...

Jag har ju annars, ända sedan den gången då Marcus i en amerikansk intervju angående modellers bristfälliga hjärnkapacitet sa de bevingade orden "that is not true, i've studied economics for three years" (med vilket han menade treårig ekonomisk), ogillat den gode bröstmuskelmodellen - men jag måste faktiskt omvärdera. Han är en pärla.

Kaptenen sa...

Thats big love in a small body. :D