fredag, april 14, 2006

Bingo.

fredag, april 14, 2006
Alltså Bingo Rimér. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men helt plötsligt verkar alla tycka att han är sköna killen, typ. Han får vara med i Rampfeber och sjunga med läskiga Lutricia McNeal, och han får inreda sommarstugor i Tv4. Att han tjänar pengar på att rätt unga tjejer blir fotade nakna verkar vara helt okej, han är ju en sån rolig filur den där Bingo. Hans spattiga cartoon-utseende och hästliknande gap lurar dock inte mej! Jag har tyckt att han är ganska slajmig och obehaglig ända sedan den där gången vi befann oss på samma klubb/fest/tillställning. Han satt (full som ett ägg antar jag) och frågade gymnasietjejer om han inte kunde få fota deras rumpor. De flesta pep förtjust "eeh..oookej..hihihi" och ställde sej och putade med skinkorna varpå han tog ett kort på gymnasiebrudarnas häckar och log ett såntdär Bingo-leende som bara stinker kåtma. Hans polare såg lika jävla nasty ut, och man bara visste att dom där korten inte skulle hamna på nån himla tidningsredaktion utan direkt i snubbarnas privata fotoalbum utan att passera gå. Man bah, inte coolt.

Så iallafall läste jag den här artikeln på Aftonbladet. Tydligen har Bingo gift sej med den skelögda BigBrother-blondinen som inte är Jessica.

"Ändå tatuerade Bingo in Angelicas namn på armen."
Nu kanske ni är sånadär smygromantiker som bah "naaaw, men han är ju ändå rätt gullig den där Bingo alltså", och jag kan köpa det, okej. Skitdumt, men visst, lite rart. Och precis när man trodde att han hade en, visserligen minimal, men ändå sympatisk egenskap så läser man fortsättningen:

"Under exflickvännerna Natachas och Erikas namn som blivit överstrukna."
Men HALLÅ. Nu kan man alltså lägga till "stendum" på listan över mindre smickrande egenskaper som kan tillskrivas Bingo Rimér. Man kan ju tycka att han borde lärt sin läxa efter de första två gångerna, men tydligen inte. Och ärligt talat, hur smickrande är det att ens kille tatuerar in ens namn på armen, när man hamnar under två andra överstrukna namn?! Hur speciell känner man sej då? "Älskling jag har tatuerat in ditt namn på armen, det står här, precis under namnen på alla mina exflickvänner, min mamma, och den där sköldpaddan jag hade när jag var tolv".

Lära av historien Bingo, har du hört talas om det? Och om du missat vilka supertabbar Johnny Depps "Winona for ever"-tatuering och Pamela Andersons "Tommy"-tatuering var så kan du väl åtminstone lära av dina egna misstag.

Alltså människor..

10 kommentarer:

Kaptenen sa...

Människor är dumma. Vissa är dummare än andra...

Anonym sa...

såg du honom när han fotade HC-Z killarna? Då lurade han nästan mig.. att han var en rätt "cool kille" alltså.

Men det försvann rätt snabbt.

Anonym sa...

Hehehe, visst e han läskig, Bingo! :)

Anonym sa...

Visste du att Bingo eller Bengt junior som han heter, kommer ifrån Karlshamn :) Har dejtat en av våra barndomskompisar ett tag. Glad påsk:) Lycka till m flytten!

Jimmy Darko sa...

Hahaha, ja den där Bingo är inte en särskilt smart människa!
Glad Påsk!

Grus sa...

Att få bingo utan ett enda rätt är ju iofs en bedrift i sig... :)

Anonym sa...

Han är ju bara för mycket. Läste på någon annan blogg att han hade hela 1500 namn i sitt nätverk, han håller på med nätverksbygge.

Urologen sa...

Men va fan - "nätverk". Vem bryr sig? Nätverk är väl förfan bara något man snackar om i dokusåpaserier som "I want to be a Hilton", och den är väl slut för säsongen... Himmel.

Däremot har jag hört att den där Bingo inte alls är 30 utan snarare 46.

Anonym sa...

Tja, det är väl inte första gången någon blivit "rumsren" utan att någon riktigt vet hur det gått till. Titta bara på Bert Karlsson.

Stefan sa...

bara förnamnet säger allt... heta ngt som gamla kärringar ropar glatt liksom. sedan är jag fashinerad att alla som håller på med porr/erotik etc... verkar vara stöpta ur samma form...

nasty, weirda, konstiga och bara skumma.

sedan har han mun som skulle spöa jagger och ronaldinho vilken dag som helst.