torsdag, april 13, 2006

Friendship last forever..

torsdag, april 13, 2006
För det första: När jag sitter här och softar i min nyinköpta, havsgröna galabeya och kollar på repriser av Cityakuten slår det mej hur många numer kända namn som dykt upp där. Jag hade tillexempel helt glömt bort att William H Macy var med i första säsongen, som nån sorts överläkare. Ja och alla vet vi ju att George Clooney var med. Och hon som spelade Emily Valentine i Beverly Hills (den fulaste snygga tjejen i tv-historien). I dagens avsnitt gästspelar liksom Lucy Liu, en sisådär hundra år innan nån visste vem hon var. Hon har dessutom fått lägga sig till med värsta kinesiska brytningen. Mycket stört.

För det andra: Alltså goter, vad fan är det för fel på er? Jag tänker hålla er kollektivt ansvariga för det som följer nu. Jag har visserligen skrattat som en sann dåre (iförd min nya galabeya) då jag tittat på detta om och om igen, så jag borde kanske tacka. Ses på Grottan..



Ps. Jag lovar att inte bli en såndär himla människa som bara postar massa YouTube-filmer, men hur skulle jag kunna undanhålla er en sådan här godbit?

6 kommentarer:

Anonym sa...

fan vilken irriterande snubbe! jag fick en påträngande lust att hälla bensin på en trasa och gnugga bort det långt-över-läpp-linjerna påmålade läppstiftet!!

Johanna sa...

Hahahahahaha. Jag tycker att han är HYSTERISKT rolig. Shaun tyckte att han var rolig första gången, men blev asirriterande andra.. jag kan förstå det. Men samtidigt är det så bisarrt att jag bara kan garva. Jag skrattar bara jag tänker på honom faktiskt..

Anonym sa...

ohh! såg också att "Emily Valentine" var med....90210 for life :-)

Anonym sa...

Alltså... Det här var ju heeeelt sjukt... Inte nog med att det var väldigt irriterande och kul på samma gång men det tog ju aldrig slut! Just när man trodde att han hade lugnat sig så kom det en ny "frieeendshiiip". Ha ha ha ha :D

Like A Bad Girl Should sa...

alltså det här är andra gången ajg kollar på den här filmen, jag kan bara inte låta bli och alex vrider sig i plågor och vill aksta datorn genom fönstret. Marvellous!

Johanna sa...

Fröken S: Hahaha! Great minds think alike.