tisdag, april 04, 2006

Men ALLVARLIGT.

tisdag, april 04, 2006
Jag vet att det inte är kul att läsa om alla jävla googlingar, men det är som en konspiration. Så fort jag skrivit om en störd googling så googlas det ännu konstigare saker. Hallå människor, ni är jättekonstiga!

Dagens skörd:
1. "hur jag blev känd som snygg ful"
2. "svenne-schlager"
3. "sexkläder"
4. "vet du att det regnade den dagen då du föddes"
5. "cedric diggorys autograf" (alltså det här måste ju ändå ta priset som den märkligaste googlingen hittills, för obildade är alltså cedric diggory skolkamraten till harry potter som dör i fjärde boken..)

Bon Jovi på Vh1! Hmm..kanske ska börja på ny bildserie..

9 kommentarer:

eff sa...

"Stora snygga damskor", "jag är naken", "långben olympier".

Inte i samma klass som "hur jag blev känd som snygg ful" men ändå.

Anonym sa...

Men hallå, jag googlade nyss "Cedric Diggorys autograf", för att du väckt min nyfikenhet, och fick inga träffar alls! Hur går det ihop? Synd att du blev sjuk förresten:(. Det var en bra fest, enligt min mening (är ju lite partisk i ofs).

Kram Chipsid

Johanna sa...

eff: Men dock, värdiga kandidater!

Chipsid: Fick du inte? Det gör ju det hela ännu konstigare. Synd att listan rensas automatiskt, annars hade jag kunnat lägga in länken där man faktiskt ser googlingen + resultaten. Jag är fortfarande inte frisk! Mår inte så dåligt längre, men min kropp är typ inställd på att sova. Heeeela tiden. Jag är säker på att även opartiska festdeltagare skulle hålla med dej! Kram!

dinajel sa...

Cedric Diggorys autograf funkar om man inte gör några citattecken runt om. då får man *en* träff. och det är din blogg. :)

ny dröm: jag fikade med en okänd kvinna. hon pratade om sin vän "anna". anna dök upp. det visade sig att det var du, typ. fast med helt röda lysande ögon. jag har nog läst för mycket skräphög eller nåt.

dinajel sa...

och om man klickar på googlelänken för att komma till din blogg så kommer den också upp. men med din *gamla* bild?! vutt?

Johanna sa...

Ebitchu: Hahahaha! Det är ju huuur bra som helst. Jag vill fan också googla på Swedish Nude Petrol Pumping, vem vet vad man kan få upp? Ja förutom din blogg alltså ;) Jag tycker också att det är hysteriskt att nån googlar hela långa bisarra meningar.

Dinajel: Jag känner mej ärad! Synd bara att jag aldrig skrivit något om hans autograf, haha. Röda lysande ögon? Hjeelp. Ja, jag har också gjort så en gång, klickat på inlägget som dyker upp när folk googlar på nåt skumt och då är det med gamla bilden. Ja den här nya tekniken..jag säger då det.

dinajel sa...

om man googlar på cedric diggorys autograf numera så får man upp *två* träffar. den nya är förstås den där du diskuterar den gamla googlingen. kan det bli mer meta än så? fränt!

Anonym sa...

får man "skryta" med att ha fått googlingen "BB -Jessicas" olbrillor?"

inte? okej, då är jag tyst.

Anonym sa...

solbrillor såklart.