söndag, juni 04, 2006

Tillåt mej kalva.

söndag, juni 04, 2006
Fotbolls-VM har inte ens börjat och jag känner redan nu hur jävla trött jag är på skiten. Ja, jag fattar att folk tycker att det är kul med fotboll. Ja, jag fattar att det bara är VM vart fjärde år. Men BITTE, jag orkar inte höra mer nu!


Och första gången jag läste en notis om snubben som spelar keyboard i Lordi så skrockade jag lite tyst för mej själv, typ "höhö, ja folk vet väl inte bättre". Men nu har jag läst det typ tio gånger! En gång för alla: keyboardisten är ju en tjej! Skärp er.


Efter att ha varit konstant full slash salongsberusad i en vecka känner jag mej konstant yr. Åh vad dåligt. Nu ska jag vika kondomkonvolut. Kanske äta chips. Kanske spy. Om bara fåtöljen ville sluta gunga..

6 kommentarer:

Anonym sa...

har fröken sett detta:
http://www.youtube.com/watch?v=snG2V-PtpB8&eurl=

lustigt.

Johanna sa...

Hahahahahahahahahahaha! Fantastiskt!

Anonym sa...

Det hade varit ännu roligare om hon varit på riktigt, men tydligen är det en skådespelerska.. Nåja, lite kul var det iaf :)

Anonym sa...

Hallå! Din blogg är den enda jag följer:). Klubben blir KANSKE fler gånger men eventuellt slutar den i katastrof och då blir vi nog utsparkade. Om du inte kan komma just i morgon så MÅSTE du helt enkelt tipsa dina vänner i af!

Victor sa...

global füssbal röv. (fast jag gillart..)

Johanna sa...

Anna: Ja jag vet! Hon är typ som en sexigare vuxenvariant av Grynet! Jeteroligt.

Ingrid: Jag är smickrad! Och jag vill jättegärna komma nästa gång. Ikväll jobbade jag på Gula Villan.

Victor: Jag har inget emot själva VM. Jag bara hatar att ALLT måste stanna upp (typ..nyhetsrapportering, morgontv osv) och fokusera så jävla mycket på lite sketen fotboll. Men, men.. vuxna män som gör saker tillsammans har ju alltid högsta prio i världen.