fredag, juni 16, 2006

Men åååh.

fredag, juni 16, 2006
Saker jag hatar: att få en påminnelse på en räkning man aldrig fått eftersom den som skickade räkningen skickade den första räkningen till gamla adressen, trots att jag adressändrat hos det specifika företaget.

Saker jag gillar: att gå ner till minilivset där det enda man kan köpa är polsk coca cola och chips för att hämta ut min dvd-beställning.

Jag svettas som en gris på barbecue, har vallat runt lill-loppan på slottet eftersom världens bästa Bel-Hamim "har kontakter". Men sen fick lill-loppan nog av att alla amerikanska tanter skulle hålla på och klappa henne på kinderna och rufsa om i hennes hår, så vi gick och åt pizza. Hallå, 4-åringar förtjänar också respekt - skulle ni gå fram och rufsa gulliga vuxna i håret också?

Mot minilivs och Systemet. Eller "sisteeem" som Shaun säger ("are you going to Sisteeem?")

1 kommentarer:

eff sa...

Lär fyraåringen att sikta på skrevet med knytnäven. Lämplig förklaring: hypersensitiv hårbotten. Kan bli många roliga stunder.