torsdag, juni 15, 2006

Fab 2.

torsdag, juni 15, 2006
Blev väldigt förvirrad när jag slog på tv:n för min dagliga dos av Fab5-repriser och bara kände igen 2 av 5 mirakelarbetare. Tre för mej okända bögar samt Carson (modebögen) och Ted (matbögen) försöker få ordning på en karl som tyckte att det verkade vara smakfullt att bära en t-shirt med texten "I only date crackwhores" när han träffade sin flickväns mamma för första gången. Fab5-förvirringen blev så total att jag var tvungen att undersöka det hela, och det visar sej att det här är pilotavsnittet. Det betyder alltså att man av någon anledning skrotade de tre bögar jag inte känner igen. "Varför" är ju då genast frågan som poppar upp i mitt huvud och som sannerligen kommer stanna kvar där om jag inte finner lite svar. Vafaaan, ska jag behöva sitta inne och googla när det är så fint väder? För det kan väl inte vara så enkelt att man tyckte att de inte var tillräckligt stora profiler/personligheter?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg det baby och delar din förvirring men snappade upp två ledtrådar: Carson sa att det bara var han och kamraten i bilen som var arbetslösa innan, samt att piloten filmades i en annan stad. Kan det ha varit så att det krävdes att typ flytta till ny stad och skippa sina respektiva karriärer? Detta i kombination av att de andra med emfast lagd på kulturbögen var sjukt tråkiga sjould solve the mysterium.

Johanna sa...

Ja, du har naturligtvis rätt! Gud så skönt att få lite vettig respons, så att man inte är den enda som går omkring och funderar över dessa sanna problem.