tisdag, oktober 30, 2007

Blä.

tisdag, oktober 30, 2007
Kan nu konstatera att jag har dragit på mig en förkylning med allt vad det innebär av huvudvärk, halsont och snor. Under dagen när jag satt och lyssnade på en skitbra föreläsning om HIV var jag naturligtvis fullständigt övertygad om att det var en primärinfektion som satt in. Jag är verkligen ingen hypokondriker, men av någon anledning blir jag då och då övertygad om att jag drabbats av HIV, bröstcancer eller hudcancer. Fråga mig icke varför.

Imorgon återfinns jag inne på Rotundan i Allhuset på Stockholms Universitet. Snorar avlönat runt på Sexdagarna och är allmänt het. Om man vill får man komma med halstabletter. Jag erbjuder väl knul som vanligt dårå.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns behandlingar mot hypokondri. I'll treat you for free my friend.