tisdag, augusti 21, 2007

Skräphögen: nu med crazylugg.

tisdag, augusti 21, 2007
Så The Sounds + JC-spons = ocreddigt move som förstör hela karriären. Men Nachtkidsen + JC-reklam = ? Känner mig förvirrad. Bär Nachtkidsen verkligen kläder från JC? Kan ju ej vara möjligt. Det måste ju JC också förstå? Den där reklamfilmen gör mig verkligen förvirrad.

Den där bilden i hörnet på mig måste bytas ut. Den får det ju att se ut som om jag har långt mörkt hår. Det har jag ju inte. Längre. Nu är det kort och rött och sedan några timmar tillbaka med en crazylugg som kräver en hel del smink för att jag inte bara ska se ut som Mongoloid Tjockis Med Ambitiös Frisör (låter som en karaktär i rollistan på en John Waters-film). Men jag jobbar på det! Hörrni det är skolstart snart. Måste hinna fixa en vägg i köket, måla klart sovrummet och köpa hyllor på IKEA innan dess. Bel Hamim, Liza, gör ni något på lördag? Är gräsänka med stort behov av att skruva ihop bokhyllor och äta skaldjur.

4 kommentarer:

Like A Bad Girl Should sa...

KRÄFTOR!

Anonym sa...

Jag gör väl inget särskilt egentligen. Ja, förutom att kräkas ett par timmar på morgonen dårå (det är ju 90's på fredag). So count me in!

eff sa...

Karaktär i John Waters-film. Dör!

David sa...

Bildbevis, tack!