söndag, augusti 12, 2007

Det är sommar och sol och vi har kort tight kjol åh vi vill ha dig, släkting med stor lastbil!

söndag, augusti 12, 2007
Nu drar jag till Blekinge/Skåne. Där tänkte jag typ äta, läsa och sova. Krama lite på mamma och farmor. Dra en lillebror i håret. Förhoppningsvis åtminstone se röken av en annan lillebror. Kanske att jag lyckas kapa en dator mot slutet av veckan för att avge ett livstecken. Fan bokar jag alltid så tidiga flyg för? Måste liksom åka från dear old Asspudding vid halv sju. Inte okej. Är annars sjukt sugen på att köpa lite bokhyllor. Mmmm, bokhyllor. Men orka fixa med leverans.. ååååh varför är jag bara inte utrustad med någon himla farbror eller nån annan såndär släkting med sketastor lastbil och an urge to deliver furniture?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan få låna min himla farbror. Eller så mutar vi Christian.