fredag, september 15, 2006

Den sista googlingen.

fredag, september 15, 2006
En stilla Google-betraktelse innan jag går och lägger mej. De senaste timmarna har tydligen tjänat som verktyg för de mest kreativa Sökarna!

De specifika förfrågningarna:
you're my lover undercover melodifestival
le som en fotomodell torrent
kläder för stora tuttar

De existensiella frågorna:
varför tatuerar man sej?
vilken kondom för mej?

De socialrealistiska konstaterandena:
att vara ett skilsmässobarn
skitliv

Och ingen Google-rapport komplett utan lite knul:
filmer där dom knular

Min personliga favorit är "att vara ett skilsmässobarn", den och "le som en fotomodell" får mej att skratta högt här i det halvmålade kaoset som är mitt vardagsrum.

6 kommentarer:

Grus sa...

Le som en fotomodell är en skiva med dom gamla avdankade trallpunkarna De Lyckliga Kompisarna vilket antagligen är vad personen sökte efter. RVV - Riksföreningen för Värdelöst Vetande har talat.

Anonym sa...

Jag tycker fortfarande att det är otroligt festligt att någon söker på Knula.

Victor sa...

jag undrar vad den som googlade "skitliv" hittade. måste kolla..

Victor sa...

men åååh! skitliv.nu är ledigt. vilken lysande bloggadress!

Anonym sa...

haha, fast hur gammal är den som skrivit "filmer där dom knular"...som inte ens vet att det heter porrfilm :D

eff sa...

Knul, det är fan världens bästa ord.