tisdag, juli 25, 2006

Oj!

tisdag, juli 25, 2006
Jag upptäckte nu för kanske en minut sedan att bloggen blir exakt ett år idag! Hurra, hurra och grattis min lilla bäbis. Jag har uppdaterat mer frekvent här än vad jag någonsin gjorde på Skunk, Helgon och MySpace. Jaja, jag trodde att jag skulle tröttna men det gjorde jag visst inte. Fast nu kommer jag såklart att göra det eftersom jag skrev det. Men nu kommer jag ju inte göra det eftersom jag skrev att jag kommer det. Mm, logik är en flickas bästa vän.

Annars: Shaun betalade för att jag skulle få mentalrunka till Johnny Depp i nya Pirates. Jag fick snacks också! Jag tror han försöker muntra upp mej eftersom Maria-Gamla Stans Stadsdelsförvaltning har slarvat bort min lön på 7000 glada penningar och handledaren som anställde mej och som hanterar min lön verkar ha uppslukats av helvetets eldar. Och har hon inte uppslukats av helvetets eldar så BORDE hon det eftersom hon slarvat bort min lön.

6 kommentarer:

eff sa...

Grattis!

Grus sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva... :D

Kaptenen sa...

Congrats:)

Anonym sa...

hipp hipp hurra! Keep it up :)

Anonym sa...

jag skyller min frånvarande lön på sommarjobbare... men det kanske inte du kan göra?

Anonym sa...

svårt att göra det när hon är en själv? Annars tycker jag mycket kan skyllas på sommarjobbare...