tisdag, juli 18, 2006

Finger lickin' pain.

tisdag, juli 18, 2006
Jag kan alltså inte blogga eftersom jag har ett s.k invalidiserat finger. Det tar aslång tid för mej att skriva på tangentbordet eftersom jag måste försökra mej om att inte slå ner mitt stackars ringfinger på tangenterna. Ringfingret skadades under en lätt berusad baklänges-färd på ett rullband (rulltrappa utan trappa) i söndags. Jag har sedan dess, med stor hjälp från Liza (länk i länklistan y'all) lyckats måla mina köksluckor svarta. Man behöver ju bara rolla med ena handen.

Det här inlägget tog typ 45 minuter att skriva. Återkommer när fingret inte längre är tre gånger dess normala storlek.

6 kommentarer:

Grus sa...

http://www.youtube.com/watch?v=tL6E7R4IbCM&eurl=http%3A%2F%2Fhaha%2Enu%2Famazing%2Fhouse%2Dof%2Ddominos%2F

Så du å ditt lilla finger har något meningslöst att sysselsätta er med ;)

Anonym sa...

krya på dig!

Anonym sa...

Så kan det gå! Jag har massa blåmärken på kroppen efter patricia-besök.. Men det är väl okej med "sommarben" som man hade när man var liten? Det är väl rätt modernt? Inte? Fuck it then...

Hoppas fingret blir bättre snart. Kram!

Hanna Gustafsson sa...

OK, could you please take better care of your damn fingers! Neither you or anyone else of my favourite bloggers are updating enough. *pouts*

;)

Szofia Jakobsson sa...

Naaah, stackars! jag vet hur det känns. Mitt pekfinger blåste upp till tredubbel storlek en gång då jag lyckades med koststycket att lämna min hand under en fallande kaktus. Nåväl. Krya på dig!

Johanna sa...

Grus: Är jag nördig som tycker att det där var skitcoolt?

Virvla: Tack!

Anna: Sommarben är ett tecken på en hälsosam livsstil! Jag har haft ett kolsvart blåmärke på knät den senaste veckan.

Sleepless: Förlåt! Ska bättra mej!

Szofia: Typiskt kaktusar att sikta på handen. Tack!