söndag, december 17, 2006

Mi rövhål, su rövhål.

söndag, december 17, 2006
Alltså min alkoholmarinerade hjärna får kombinerat glädjefnatt och bara allmänt skithögt utslag på bizarrometern när jag läser det här!!!!! Jag älskar Olinda! Hon är så verklighetsfrånvänd! Bara hon ser storheten i Olindas lysande stjärna på nöjeshimlen, men shit vad hon tror på den. I love it. Om alla trodde på sin egen förträfflighet på samma sätt så skulle vi...ja..inte ha världsfred, men en himla många färre brudar som stoppar fingrarna i halsen och helst vill vara någon annan. Olinda vill bara vara Olinda, hennes mamma borde skriva en populärpsykologibok om hur man uppfostrar självälskande ta-ingen-bull-tjejer med bulldozerinstinkt. Hon skulle tjäna miljoner.

Ett filmerbjudande! Jag dör! Det är ju säkert superovanligt i LA! Det var säkert Spielberg som frågade, men som hon kanske inte kände igen?! Han ba "do you wanna play the lead in my e.t sequel?", hon ba "no, i'm waiting for a better offer, you old shaggy perv" (okej hon kanske inte kan hippa ord som "shaggy" och "perv" så hon sa nog "no, you äckliga jävla idiotgubbe, fan hit me champaaaaagne").

7 kommentarer:

Kaptenen sa...

Hon kan säkert knulla sig till en B-roll i en serie som kommer läggas ner innan den sänds... Jag lever hellre i rövhålet än i armhålan..

Anonym sa...

eller "in Sweden the name Linda is the same as bimbo and if you put an O before a word it means the opposite and my name is Olinda that's why you know for sure that I'm NOT a bimbo"

Anonym sa...

hahahahaha, jag ser här också att du kan spanskt genitiv, TREVLIGT. forsätter du såhär får du MVG i slutbetyg.

Urologen sa...

Nej, jag har hört av säker källa att Olinda skall spela monstret i nästa Predator-film.

Inte så konstigt egentligen, se bara likheterna här.

Johanna sa...

Kapten: Rövhålan är den bästa hålan?

Linda: Mwahahaha!

Mimmsch: Något tog jag ändå med mej från åren med Sonja Arkert!

Max: Ja men visst ser hon lite ut som E.T också? E.T efter kollagenbehandlingen (jag säger inte att Olinda har kollagen, men e.t skulle nog behöva en). Kollagen? Colagen? Läppmojs som man sprutar in, du vet.

Anonym sa...

Vafan är det med alla mediablondiner som antingen inte har någon hjärna eller som använder den på fel sätt? Och hur fan kan man heta Olinda. Otroligt.

Gör de vad som helst för lite publicitet eller är det medias fel? Hur ska man veta? Fast man kan ju göra som jag brukar, inte just nu, inte bry sig.

Anonym sa...

en grej gillar jag med olinda, hennes resonemang. olinda tycker sverige är ett rövhål. olinda lämnar sverige. om sverige är världens rövhål, vad blir då olinda?...