onsdag, december 20, 2006

åh-oh-wooow, viiilken härlig dag, lalalalaaalalalalalalalaaaa..

onsdag, december 20, 2006
Efter att ha startat dagen med att halka utanför porten och graciöst landa på min nyckelknippa samt ett ruttet äpple spenderade jag alldeles för många minuter av min fantastiskt goda sushi-lunch som inmundigades med Bel Hamim, med att lyssna på en 19-årig Kate Moss-look-a-like som beklagade sig över sin stundande ålderskris (hon fyller 20 om en månad) samtidigt som hon försiktigt petade av varenda fiskbit från det kolhydratrika riset för att sedan dela fiskbiten med hjälp av sina ätpinnar och äta den mycket, mycket långsamt. Vid hemkomst hittade jag ett kravbrev från Stockholmshem som nu gått till kronofogden med vår flyttstädsfight och jag säger bara att IT'S ON MOTHERFUCKERS. Om några dagar åker jag till farmor och då ska vi terrorisera er tills ni spyr och betalar MEJ för fantastisk städning samt sveda och värk (denna stress dom utsätter mej för). Hyresgästföreningen! Farmor! Upp till kamp!

Hata Stockholmshem, världens sämsta jävla skitvärd med den lataste jävla ursäkten till lobotomerad personal. JAG HATAR ER.

God Jul.

6 kommentarer:

Urologen sa...

Vadå? Äter inte alla sushi så?

Anonym sa...

Åhh kommer du till blekinge?? hur länge stannar ni?? vi måste ses om det finns tid för det. Puss å kram

Anonym sa...

hur du ska bli på bättre humör:

http://www.youtube.com/watch?v=1zN9gtrF7xI

Johanna sa...

Max: Det kanske är den nya grejen? Jag är inte så hipp som alla 19-åringar alltså, vilken brutal sanning att vakna upp till!

Ida: Jaa, vi åker 20 över 5 på fredag morgon. Och sen åker vi hem den 28:e, så vi måste väl kunna koka ihop nåt? Ni är i Olleström va? Pusskram!

Victor: Fan vad han är het. Det känns bättre nu faktiskt.

Kaptenen sa...

Fight the power.

Anonym sa...

Yes babe det är vi! Vi hör av oss.