torsdag, november 15, 2007

Twister Moves-kärringen driver mig till vansinne.

torsdag, november 15, 2007
Det finns faktiskt inga gränser över huvud taget för hur mycket jag hatar reklamen för Twister Moves. Varför i helvete måste hon speakern rimma? Med så genomusla rim! "Vart som helst kan ni spela, hoppa tills dom andra börjar fela", alltså jag känner ett sådant genuint HAT när hon säger det. Och sedan, när man bara vill sätta sig ner och skita framför tv:n och sedan smörja in skärmen i fekalier för att demonstrera denna okontrollerade motvilja, då klämmer kärringjäveln i med sin allra käckaste röst och ryter snällt om "coola grooves" eftersom att det naturligtvis är det enda som rimmar med "twister moves". Coola grooves! Jag upprepar: coola groves! Som om någon bryr sig om coolhet efter 30 sekunders idiot-voice over kombinerat med bilder på amerikanska tweens som gör "häftiga" dansrörelser på en liten plastduk i en studio som med hjälp av innehållet från den lokala sandlådan ska se ut som en strand.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer å tänka på den där f-müslireklamen som gick någon gång på stenåldern... "fina fräscha flickor käkar f-musli till frukost" etc.

Johanna sa...

Hahaha! Jag hade helt förträngt den. Jag kunde fan hela låten utantill. .."är F:et på förpackningen förkortning för banan? Nej, F:et på vår müsli står för friskhet hela dan". Åh guuuud vad hemskt!

Anonym sa...

Haha, jag dör. F-müsli!

DÖR, I tells you.

Anonym sa...

Jag vill släpa ut deras copy från sitt kontor och skjuta honom i huvudet."F, det kommer folk tro att det står för banan - och så är det friskhet! Skön knorr, den tar vi"