måndag, november 05, 2007

God natt.

måndag, november 05, 2007
Du som googlar sexiga kläder tomte, lägg av med det. Jag är inte den som är den, men det finns något djupt stört i att finna tomtar sexiga. Liksom, vill du se en tomte i sexiga kläder (är det inte kläderna som definierar tomten?) eller vill du se tomtekläder som är sexiga? Tomtekläder ÄR inte sexiga och kan aldrig bli. En tomte i crotchless panties är och förblir en TOMTE I CROTCHLESS PANTIES. Sjuka, sjuka människa.

Och sen vill jag även säga till dig som googlat knulande sex att jag faktiskt inte tror att det är ett begrepp, vare sig du stavar rätt eller inte. Så försök formulera om dig vid nästa försök, okej? Det finns för övrigt billiga grammatikböcker att tillgå om du känner att det är något du vill fördjupa dig mer i (det vill du).

5 kommentarer:

eff sa...

Din blogg är ett svart hål för knul i alla former. Fast du är bara nummer 4 på Google när man söker på knula. Jag blev nästan lite besviken. På Google alltså.

Johanna sa...

Men det kan ju bara inte stämma! Jag är ju alla knulgooglares mecka! Man kanske får slänga in ett knul i varje inlägg framöver för att förbättra statistiken så att säga.

Anonym sa...

Om jag googlar "grammarnazi", så står du högst upp.


Moahahahaha.

Victor sa...

när du minst anar det kommer jag dyka upp i din lägenhet som TOMTE I CROTCHLESS PANTIES. du känner mig, du vet att det kan hända.

Johanna sa...

Mickan: I think not!

Victor: Det skulle vara svårt för mig att säga att jag inte ser fram emot det. Du är ändå mannen som gav mig nakenbilder på dig själv som studentpresent, samt den som gned skinkorna mot min rygg en sen natt när vi kom hem från krogen efter att du flashat dina stringisar för mig samtidigt som jag pratade med dåvarande pojkvännen i telefon. Så gör bara en riktig vän. I love you.