onsdag, november 28, 2007

På söndag smäller det!

onsdag, november 28, 2007
Då ska jag och Victor ha Lord of The Rings-maraton. Vi tänkte kolla på alla tre filmerna, extended version, i rad här i min soffa. Dom är väl drygt 4 timmar långa, så vi får börja tidigt. Anyhoodles, eftersom vi vet att det är många därute som önskar att dom kunde vara med så tänkte vi på det klassiska konceptet Ett Foto I Timmen. Det är ännu lite oklart exakt vad det är vi ska fota en gång i timmen (vad äter vi just nu? vilken scen har vi kommit till?) men det löser sig. Klart är iallafall att Shaun antagligen kommer hålla sig långt härifrån, han tycker nämligen att filmerna är skittråkiga. Jag och Victor däremot blir ju lätt väldigt entusiastiska och funderade snabbt på lämplig (vegansk) mat att förtära, samt lämplig klädsel. Vi är ju inga lajvare, så ringbrynjor och koltar får vi väl skippa. Men sen kom vi på att Victor har så håriga fötter så om han är barfota så blir det ju lite hobbit-stämning iallafall. Sen är ju jag rätt kort också.

2 kommentarer:

reb sa...

ni borde ju dricka skummigt öl iaf, och se godmodiga ut!
jag är mycket avundsjuk.

Johanna sa...

Hahaha, ja godmodigheten ska vi jobba på. Skummig öl är bra, mjöd hade ju varit toppen om det hade varit möjligt att få tag på och om det inte smakat usch. Men varmt rödvin känns ju å andra sidan jävligt Medeltidsveckan!