måndag, januari 23, 2006

Hata, hata, hata.

måndag, januari 23, 2006
Idag är dagen då jag har lägenhetsångest, csn-ångest och betala räkningar-ångest. Dessutom är min mobil avstängd (så förvänta er inga svar på sms på ett tag), mitt sl-kort går snart ut och NAD kräks på andra sidan väggen. Jag är även i akut behov av ett till extrajobb, så om du sitter här och läser och gärna vill ge mej ett extrajobb så kan du ju haja att jag kommer älska dej för evigt amen. Jag kan tänka mej att göra det mesta, bara det inte innefattar avföring på något sätt.

Just one of those days. Just one of those lives.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses vad ynklig man kan se ut då!
Men du - nu kan det bara bli bättre.

dinajel sa...

jag minns att p-a berättade nån gång om att han hade som extrajobb att tvätta kloakrum (såna man kommer till när man klättrar ner i A-brunnar) när dom hade översvämmats och det var bajs i hela rummet. dom rummen tvättade han. du kanske kan höra med honom?

eller vänta nu här... INTE bajs var det ju... :)

Anonym sa...

Sugen på en lägenhet i hässelby? En kompis försöker hyra ut en lgh där... vet inte om det forfarande är ledig dock. Tror det.
Men ja, hässelby...