söndag, januari 01, 2006

Goda Grannar.

söndag, januari 01, 2006
Jag vill gärna presentera er för ytterligare en av mina grannar; mannen som hos oss går under namnet Naked Angry Dad. Hans lägenhet gränsar till mitt vardagsrum och jag kan därför njuta av hans vackra stämma när jag försöker titta på tv, spela tv-spel, läsa en bok samt utför övriga aktiviteter som kan vara lämpliga att ägna sig åt i ett vardagsrum. Naked Angry Dad, eller NAD* som vi gärna kallar honom då det känns passande, ägnar väldigt mycket tid åt att skrika. Han skriker i sin telefon. Han skriker åt sin 12-åriga son. Faktum är att man aldrig hör honom tala till sin son på något annat sätt än gormande i stil med: "MEN FÖR I HEEEELVETE DÅ FÅR DU VÄL TA Å PLOCKA UPP DEN DÄR JÄVLA SKITEN DÅ!!". Ibland känner man att man vill ringa soc. För det mesta känner man att man vill slå honom på käften. Som grädde på moset har vi även upptäckt att han verkar vara naken väldigt ofta. Han (och vi) bor på nedre botten och när vi går förbi hans köksfönster så är han alltid där. Naken. I köket. Och när vi är i vardagsrummet är han alltid där på andra sidan väggen. Skriker och skriker. Tur att jag vet att sonen mestadels bor med sin mamma, annars hade man ju blivit rådeppig.

Arga nakna män. Platsar lätt in på topp 5 över dåliga grannar.





*Nad är engelsk slang för testikel.

1 kommentarer:

Like A Bad Girl Should sa...

men alltså, du borde ringa störningsjouren.