fredag, september 30, 2005

See it all in your baby.

fredag, september 30, 2005
Idag har jag varit på en tråkig föreläsning som livades upp av att föreläsaren visade teckningar av fullgubbar (alltså fullisar för er som inte vet) som hennes lilla dotter hade gjort, och utgick ifrån de teckningarna när hon pratade om Piaget. Piaget uttalas alltså som [piiaschee], men allt blir naturligtvis mycket roligare om man uttalar det som namnet Pia + djuret get.
Just det, hon hade ritat att en av fullisarna drack sin burköl med sugrör.

Sen åkte jag hem och lagade en helt maffigt god veggie-lasagne, jag gjorde två faktiskt. En till middag och en till lunchlåda/frysen. Åh fy fan jag blir hungrig igen nu när jag pratar om den. Äta bör man annars dör man.

Ja och självklart åt jag lasagne och drack vin och kollade på Britney & Kevin - chaotic, som var asbra. Hon svor, rökte och snackade sex som en riktig kvinna. Men det var jävligt skumt att hela serien avslutades med att dom visade videon till "Someday", hej skamlös promotion. Sen verkar ju inte Kevin vara the brightest candle on the cake och Britney är verkligen en sån jävla redneck!

Men alltså Paradise Hotel, jag vet att alla pratar om Natacha Peyres boobs, men har ingen sett hur hennes kinder fullkomligt sväljer hennes pyttelilla näsa? Hon ser inte alls ut som en Barbie. Hon ser ut som en real doll. (Jag tänker inte länka till real dolls, det är fan porr y'all) Alla kläder ser helt vansinniga ut på henne, helt...jävla...VANSINNIGA. Och varför är alla killarna så jävla fuuuuuuuula. Äh fy fan det vänder sig i magen när snubbarna ska hångla upp nån tjej och ska se sådär sexiga ut och typ viftar lite med tungspetsen i den öppna munnen mellan kyssarna. JAG DÖR. Helt...jävla...vidriga.

2 kommentarer:

... sa...

Jag missade det, jag missade det, jag missade det! Jag ville se Britneys redneck-attitude, jag ville se "geniet" Federline....Bu-äh-hä-häää (a la Idol ge mig psykolog-kris-hantering))

lizze sa...

Fixa med datorn så att du har Bitcomet och kan ladda ner bittorents. Då kan du hitta alla bra US TV shows utan reklam. Jag är helt hooked on it.

Hmmm, jag har bott i London så länge att jag tappar min svesnka här å där.