fredag, september 09, 2005

Hoping that I'll be a part of you again someday.

fredag, september 09, 2005
Pray med Take That på Vh1. Har jag sagt hur mycket jag ÄLSKAR Vh1? Igår visade dom Back for good. Take That är lätt bästa boybandet (även om jag när det begav sig var mer förtjust i East 17, måste ha varit dom där toppluvorna dom envisades med..tonårshormoner ni vet). Dom var ju så gay. Så gay, så gay och det är ju som vi alla vet ingen tillfällighet att gay betyder glad. Dom var så söta. Och gnuggade alltid sina bara bringor med olika sorters materia; i Pray gnuggade dom sina bara bringor med sand, I Back for good körde dom Miss Wet T-shirt och gnuggade in sina så småningom bara bringor med vatten. Inte konstigt att dom var så framgångsrika! Småtjejernas slumrande sexualitet sa "hallå, här är jag, jag är vaken nu", de äldre kvinnornas inre tjoade "gnugga bröstet i nåt mer! nåt mer!", och gaykillarna slickade sej långsamt om munnen och väntade på att få håva in. Det är det enda killband som har sålt sina skivor med sex på samma sätt som tjejer alltid måste göra, och vad vi köpte skivor! En lyckad kombination av viftande ögonfransar, stora leenden i solbrända ansikten och mycket hud.

Nu ser man Mark Owens delfintatuering i ljumsken! Smack his ass and call him Judy!


Okej, nu är det en Rod Stewart-video med säckpipor. Do ya think I'm sexy? Inte så värst, Rod.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar bondagereferenserna i back for good.

Lina sa...

De gjorde ju även en fin video till låten "Do what you like" precis i karriärens början, där de bland annat hade avslöjande cykelbyxor och sög sensuellt på isglassar. Videon avslutades med att samtliga bandmedlemmar låg på mage på studiogolvet medan en kvinna svabbade deras lättklädda kroppar med en mopp. Fina grejer! Har för mig att de inte ville prata så högt om den videon när karriären väl började ta fart, men har man sett den en gång är den svår att glömma. Åh, Take That rules.

Och just det, det gör din blogg också. Det var egentligen det jag ville säga.

Anonym sa...

god,
YES!
Även om jag typ gick på mellanstadiet och inte var värsta tt-fanet utan mest hade hästar på väggarna så tyckte jag de va snygga och nu såhär retroperspektivt kan jag bara säga YUM! Vi måste ju kirra en videosamling (hallå alex) och kolla på den och bli svinfulla!

Johanna sa...

tsss...jag rodnar bakom skärmen på min laptop.