onsdag, september 28, 2005

Ett mail.

onsdag, september 28, 2005
Just det, jag fick ett mail. Såhär stog det i det (obs, radbrytningen är original stylee) :

Hej !
Hittade dej nåstans på nätet, och din beskrivning tände min lusta !!!
Även en "gammal gubbe" kan
få lust på ett äventyr !!! Kanske bara få ett 6-igt mejl om dina
äventyr - kanske med bifogad
bild ........... jag njuter av att läsa och berättar gärna om mina
"trevande" försök inom 6-området.
Hoppas du vill bjussa på lite spänning - håller den redan nu i handen
- men kanske behövs mer
än bara tanken på något okänt !! Ställ gärna om ------ vad du vill
höra om - eller få ut av vår
kommunikation - har många spännande bilder från möten med sköna
damer, som illustrerar
mina "historier" - är generös och bra på det mesta - från xyz till
att göra gott vin !!!
Hoppas på ett spännande svar kanske med bild (ev maskerad) !
Mvh
Sven



Okej, jag vet att maskerad-kommentaren är obetalbar, och att faktumet att han redan håller den i handen förklarar den konstiga radbrytning. Men det som roar mej mest är att Sven är bra på det mesta, från xyz (??) till att göra gott vin (!!). Sven, man får faktiskt inte göra vin själv. Det finns lag på det! Din gamla snubbis.

6 kommentarer:

dinajel sa...

tror faktiskt inte det är olagligt att brygga vin själv. men det påminner mej lite om diskussionen på ett akvarieforum om det är olagligt att göra mäsk om den ska användas endast till att producera koldioxid till akvariets växter...

http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=37965&

Anonym sa...

Å, varför får jag aldrig sånna mail?
Vin får man göra själv,,det hänger på procenten.

Johanna sa...

Med tanke på Svens övriga förslag antar jag iskallt att procenten överstiger det tillåtna, hur har han annars fått alla de andra kvinnorna att ställa upp på nakenmaskerad?!

Anonym sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH men jag dööööööör!!!!!
snälla gå på nakenmaskis med Svennis! AHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHA

crrly sa...

Kolla här:

http://vandrarvild.blogspot.com/2005/09/jtteroligt-sex-mail.html

Vår Sven har visst varit på hugget...

vandrarvild sa...

Jahjamänsan, jag har hört av Sven jag med. Vi kanske ska haka på du och jag. NOOOOOOOOOOOOOT!
Men lite kul är det allt. Har inte hört av honom nått mer efter det så...