måndag, september 26, 2005

Hänt i sängen.

måndag, september 26, 2005
Shaun: "snnnnaaarrrrrrrk, SNNNAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRK, snaaaaaaaaaaaAAAAAAAAaaaaaaark"
Jag: *tänder lampan och försöker hitta mina öronproppar*
Shaun: *vaknar* "What are you doing?"
Jag: "Looking for my ear plugs, your snoring is really really loud!"
Shaun: "No it's not. I'm not snoring. I'm not even asleep."

Alltså grabben, om du snarkar så här högt när du är vaken så vill jag inte ens veta hur högt du kommer snarka när du väl somnar. Måste...hitta...öronproppar.

2 kommentarer:

Urologen sa...

Jag håller med pojkvännen!

Och det är faktiskt Ni som har hörhallucinationer. Vi snarkar inte, vi Är faktiskt vakna.

... sa...

kan inte bestämma mig för vem jag ska tycka synd om...dig för att du får din hörsel förstörd, eller Shaun, för att han verkar så förvirrad... *fniss*.

Eline: Det kallas kudde, man trycker den riktigt hårt över näsan på dom tills dom slutar snarka. Problemet är att det är så svårt att väcka dem sen.
Ehhh..Näeee... Don't do this at home without parental supervision.