onsdag, september 28, 2005

Rock n roll highschool.

onsdag, september 28, 2005
Sitter i skolan och försöker skriva min examinationsuppgift. Har snårat in mej helt i en påhittad undersökning med utgångspunt i Michel Foucaults "Övervakning och straff" (ja, jag pluggar ju då till lärare..). Har noll förmåga att fokusera utan sitter och uppdaterar min inbox på mailen i hopp om att få ett brådskande mail som bara måste besvaras nu. Det ska helst ta typ 40 minuter att skriva också (måste gå om 40 minuter). Förstår inte vad det är för fel, varför det är så hopplöst svårt att bara bita ihop och tokskriva. För då skulle jag vara klar typ nu. Men jag intalar mej själv att det är luuuugnt. Vaddå, jag har ju ända till 23.58 på mej, typ.

Det är så lugnt här. Inte en massa folk som hetsar förbi som ute på universitetet. Tacka vet jag att skriva där! Då har man ju alltid folk att kolla på eller fika med, så att man slipper sitta där och..jobba.

0 kommentarer: